مشاوره بارداری

در این مقاله میخوانید:

حق دریافت کمک

دریافت کمک و راهنمایی در مورد سوالات تان درباره بارداری و زایمان حق مسلم شماست. شما به صورت قانونی حق دریافت مشاوره جامع در یک مرکز مجاز مشاوره بارداری را دارید. در صورت تمایل به صورت ناشناس.

به صورت محرمانه و در صورت تمایل ناشناس

ما به شما کمک می کنیم، مهم نیست چه سوال یا دغدغه ای ذهن تان را مشغول نموده است. لازم نیست نام خود را اعلام کنید. حتی در اینترنت و به صورت تلفنی می توانید مطمئن باشید: از اطلاعات تان محافظت می شود.

با نتایج روشن و درک وضعیت شما

مشاورین با تجربه برنامه های کمک و پشتیبانی دقیق را به شما معرفی می نمایند. آن ها به همراه شما راه حلی مناسب برای تان می یابند. آن ها سعی نمی کنند روی شما تاثیر بگذارند و به شما احترام می گذارند.

دکتر سیده فیروزه آقانژاد – مشاوره باداری

محافظت شده و مطمئن

تمام مشاوران بر اساس قانون موظف به رازداری هستند. لذا هر چه را که با آنان در میان بگذارید محرمانه باقی می ماند. هیچ کس از صحبت شما با خبر نخواهد شد – نه اقوام نه کارفرما، ادارات یا بیمه درمانی تان.

برای همگان

ما به شما، در هر وضعیتی که هستید، خوش آمد می گوییم. مشاوران فارغ از جنسیت تان، ملیت تان، اعتقاداتان و یا گرایش های جنسیتان به شما کمک می کنند. به صورت زوجی یا تکی.

متخصص و فردی

تمام مشاوران ما تحصیلات بالا داشته و با تجربه هستند. آن ها با استانداردهای تخصصی بالا کار نموده و برنامه های کمکی نزدیک شما را می شناسند. مشاوره همیشه به صورت فردی انجام می شود – چه به صورت حضوری یا تلفنی.

1589

بارداری رضایتمند

7865

ساعت مشاوره

2789

درخواست مشاوره

9864

مشاوره موفق

Advertisement
تاریخ
دسته
خدمات, مقالات
Tags
بارداری, مشاوره
بدون نظر

یک دیدگاه بنویسید