دکتر سیده فیروزه آقانژاد متخصص زنان و زایمان

دکتر سیده فیروزه آقانژاد متخصص زنان و زایمان

دکتر سیده فیروزه آقانژاد
متخصص زنان و زایمان

Advertisement
دکتر سیده فیروزه آقانژاد متخصص زنان و زایمان

دکتر سیده فیروزه آقانژاد متخصص زنان و زایمان

دکتر سیده فیروزه آقانژاد رزیدنت زنان و زایمان با مشاوره به شما عزیزان در موضوعات بارداری، تعیین جنسیت، مشکلات بارداری، راه های کنترل بارداری، درمان ناباروری و دیگر سوالات با حفظ حریم شخصی، سعی در یاری شما عزیزان خواهد داشت. شما می توانید از طریق فرم درخواست مشاوره، و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی زیر با خانم دکتر سیده فیروزه آقانژاد در ارتباط باشید:

اینستاگرام: @draghanejad

تلگرام: t.me/draghanejad

سلامت برای هر فردی مهم است ولی برای مادران باردار مهم تر چون سلامت مادر باردار سلامت فرزندش را هم به دنبال دارد.

درمان دارویی انواع بیماریهای زنان مساله ای است که تمام زنان با این مساله روبرو هستند و باید به این امر پرداخته شود که با مسائل بیماری زنان با داروهای مناسب توسط پزشک مطرح و متخصص برطرف شود شما در سایت دکتر زنان زیر نظر دکتر سیده فیروزه آقانژاد به دانش خود در رابطه با این مساله می پردازید و میتوانید با مشاوره بیماری های خود را کاملا تشخیص دهید و به مداوای آنها بپردازید.

زایمان طبیعی، سزارین جراحی ترمیمی و زیبایی واژن، جراحی افتادگی رحمی و ترمیم پارگی های بعد از زایمان، درمان بی اختیاری ادراری، مشاوره قبل از بارداری، مراقبت های بارداری.

زایمان طبیعی و سزارین، لاپاروسکوپی، انجام عمل های زیبایی زنان، کرایو تراپی، درمان نازایی، انجام انواع جراحی های زنان، لیزر تراپی.

جوانسازی و رفع آتروفی واژن، جراحی زیبایی قسمت خارجی دستگاه تناسلی بانوان (لابیاپلاستی)، رفع مشکلات دستگاه تناسلی بعد از زایمان، رفع تیرگی ناحیه تناسلی بانوان، درمان افتادگی مثانه و بی اختیاری ادرار، درمان درد هنگام نزدیکی، رفع خشکی واژن، درمان علائم یائسگی، انجام تنگ کردن واژن.

سونوگرافی واژینال، لاپاروسکوپی مراقبت های دوران بارداری، سونوگرافی واژینال کرایو و پاپ اسمیر و IUD گذاری زایمان طبیعی و سزارین انجام کلیه جراحی های زنان، هیستروسکوپی.

بدون نظر

یک دیدگاه بنویسید